TORSDAGENS KLÄDSEL


Skor - Scorett, Skjorta - Ginatricot

Hej där! Här är en bild på mig från i torsdags, har inte orkat ladda upp den förrens nu, har nämligen blivit sjuk. Infektion i läppen... så nu äter jag antibiotika de närmaste 10 dagarna, great! Ser ut som om jag fått värsta smällen för halva min läpp är jättesvullen, haha! I alla fall! Jag köpte mig ett par nya skor i måndags och jag ÄLSKAR DEM! Svarta kilklackar i mockaimitation från Scorett för 699 :-. Nelly säljer ett par likadana men de är helt slutsålda så blev överlycklig när jag hittade mina.
Idag kommer inte speciellt att hända, ska bara vila upp mig och se om svullnaden och febern försvunnit tills på måndag.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0